Zwroty i reklamacje

 

Uwaga! Przed złożeniem reklamacji skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta, wówczas zdecydujemy wspólnie, czy może sami odbierzemy reklamowany produkt od ciebie lub znajdziemy inne rozwiązanie, satysfakcjonujące obie strony.

Pamiętaj, że kosmetyki po otwarciu nie podlegają wymianie ani zwrotowi!

Uszkodzone produkty podczas transportu do Ciebie, wymienimy pod warunkiem przesłania nam zdjęć uszkodzonych produktów oraz protokołu szkody spisanym z kurierem dostarczającym przesyłkę.

Zakupy rób z rozwagą!

Zarówno przed zakupem kosmetyków oraz urządzeń, jak również w trakcie ich użytkowania służymy fachową poradą.

 Informacje o reklamacji
W celu złożenia reklamacji, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Formularz zwrotu/reklamacji
Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
KLERAL POLSKA
PRZESTRZENNA
41/2
93-424 Łódź


Do paczki z protokołem i zwracanym produktem/produktami dołącz także wszystkie otrzymane z nim/nimi gwarancje, akcesoria oraz fakturę.

 


 

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl