
Zasady zakupów w firmie KLERAL POLSKA Sp. Z O.O. na odległość za pomocą internetu.
Warunkiem składania zamówień on-line w sklepie KLERAL jest podanie niezbędnych danych w naszym systemie.
I. Rejestracja lub zakup jednorazowy bez rejestracji.
Warunkiem zakupów w sklepie internetowym KLERAL, jest rejestracja nowego klienta, poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego dostępnego na stronie: https://kleral.sklep.pl/pl/reg lub zakupy bez rejestracji wypełniając w formularzu niezbędne dane, które zostaną wykorzystane jednorazowo w celu wystawienia faktury oraz zostaną przekazane wybranemu przewoźnikowi.
Dostęp do cen hurtowych naszej platformy nie jest automatyczny zaraz po zarejestrowaniu.
Weryfikacja kontrahenta trwa do dwóch dni roboczych.
Po pozytywnej weryfikacji i aktywacji konta poinformujemy Cię drogą mailową nawet chwilę po rejestracji, jeżeli rejestrujesz się w dniu roboczym w godzinach 8 - 16.00.
Jednocześnie informujemy, że dostęp do platformy z cenami hurtowymi mają tylko osoby związane z branżą fryzjerską, które zarejestrowały się w naszej hurtowni jako firma.
II. Zamówienia
- Sprzedawca produktów znajdujących się w sklepie internetowej jest Firma:
KLERAL POLSKA Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością ul.Dębowa 3, 83-200 Starogard Gdański, KRS 0000848046 NIP:7292734639, REGON: 386425507
- Warunkiem złożenia zamówienia jest zapoznanie się z niniejszym regulaminem.
Składając zamówienie Klient oświadcza, iż rozumie i akceptuje treść regulaminu.
- Hurtownia internetowa kleral.sklep.pl prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci internetowej
- Zamówienia tradycyjne są przyjmowane w dni robocze w godz. 8 do 16 za pośrednictwem kontaktu telefonicznego +48 601 312 697, +48 505 101 208, bądź też pocztą elektroniczną na skrzynkę kontakt@kleral.sklep.pl.
- Zamówienia, za pośrednictwem platformy internetowej pod adresem: https://kleral.sklep.pl przyjmowane są 7 dni w tygodniu przez 24 godziny na dobę.
- Zamówienia złożone w soboty, niedziele i święta rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.
- Minimalna wartość zamówienia to 1 zł brutto.
- Klient może zrezygnować z zamówienia do momentu wysłania przesyłki.
- Po wysłaniu przesyłki możliwy jest zwrot towaru zgodnie z procedurą obsługi Reklamacji i Zwrotów.
- W celu rezygnacji z zamówienia (przed jego wysłaniem do Klienta) należy przesłać informacje e-mail o anulowaniu zamówienia na adres kontakt@kleral.sklep.pl (z adresu e-mail zarejestrowanego w danych Klienta w hurtowni internetowej) z podaniem numeru zamówienia. Zamówienie takie zostanie usunięte z listy zamówień z hurtowni internetowej bez ponoszenia kosztów przez kupującego.
III. Faktura
- Do każdego zamówienia wystawiana jest faktura VAT.
- Faktura wystawiana jest w chwili, gdy wszystkie zamówione przez Klienta artykuły są skompletowane i gotowe do wysyłki.
- Faktury będą wysyłane w dniu wysyłki zamówienia na adres mail podany przez klienta podczas rejestracji w sklepie.
- Na życzenie klienta, faktura może zostać przesłana w paczce z zamówieniem, pod inny adres wskazany przez odbiorcę lub drogą mailową na inny wskazany adres mail.
IV. Ceny
- Ceny towarów znajdujących się w hurtowni internetowej kleral.sklep.pl są cenami brutto i wyrażone w złotych polskich.
- Po dokonaniu rejestracji i przesłaniu dokumentów określonych w pkt. I.1 lub I.2, może zostać ustalony rabat od cen brutto w sklepie internetowym na okres próbny. Rabat na prośbę klienta może być indywidualnie negocjowany z osobą decyzyjną w firmie KLERAL POLSKA Sp. Z O.O.
- Aby uzyskać rabat indywidualny klient musi wykazać się stałą współpracą i obrotami na poziome min 300 zł miesięcznie.
- Cena podana przy każdym towarze jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta zamówienia. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie, wprowadzania nowych towarów , przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach sklepu internetowego, bądź wprowadzania w nich zmian.
- Sklep KLERAL zastrzega sobie prawo do wycofania niektórych produktów ze sprzedaży.
V. Koszt dostawy zamówień na terenie Polski
- Dostawa towaru odbywa się w sposób wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu.
- Koszty przesyłki wyrażone są w kwotach brutto i aktualizowane są zgodnie z cennikami przewoźników. Aktualny cennik znajduje się na dole strony sklepu w zakładce
- Wysyłka jest realizowana najczęściej w tym samym lub następnym dniu roboczym po złożeniu zamówienia. Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.
- W przypadku wybrania formy płatności przelew, aby towar został wysłany klient musi dokonać 100% przedpłaty, na podstawie numeru przesłanego zamówienia, które pojawi się w programie po złożeniu zamówienia lub potem będzie się znajdował w zakładce historia zamówień.
- Dane na które należy dokonywać wpłat za zamówiony towar:
KLERAL POLSKA Sp. Z O.O.
ul. Dębowa 3, Starogard Gdański
W PLN NR KONTA: 65 1140 2004 0000 3202 8141 9763 (mBank)
PRZELEW BLIK MOBILNY NA NUMER TELEFONU: 505 101 208
TYTUŁ PRZELEWU - Zaplata za zamówienie nr (proszę wpisać nr zamówienia)
- Dostawa towaru następuje najczęściej następnego dnia roboczego od daty wysyłki.
- Przesyłki dostarczamy za pośrednictwem firm kurierskich.
- Dostawy towaru kurierem realizowane są w większości w godzinach od 8.00 do 16.00
- Jeżeli klient nie zażyczy sobie inaczej, przy zamówieniu, towar wysyłany jest pod adres podany w zgłoszeniu rejestracyjnym jako adres dostawy.
- Firma KLERAL POLSKA zastrzega sobie prawo do zmiany terminu dostawy w przypadku chwilowego braku towaru w magazynach. O fakcie tym Zamawiający zostanie niezwłocznie poinformowany.
VI. Płatność
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- Przelewem online - forma płatności natychmiastowej z konta lub kartą płatniczą "Płatności Shoper"
(gwarancja wysyłki nawet tego samego dnia jeżeli zapłata nastąpi do godz. 12.00 a jest to dzień roboczy od poniedziałku do piątku)
Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A.
Obsługiwane karty płatnicze:
Visa,
Visa Electron,
MasterCard,
MasterCard Electronic,
Maestro
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Przelewem bankowym tradycyjnym po złożeniu zamówienia, (wysyłka po zaksięgowaniu środków na koncie naszej firmy, najczęściej następnego dnia roboczego)
- Za pobraniem- należność pobiera kurier przy dostawie (wysyłka nawet tego samego dnia jeżeli zamówienie wpłynie do godz. 12.00)
- Przelewem bankowym - płatność odroczona– opcja przyznawana przez osoby decyzyjne w firmie KLERAL POLSKA , po pozytywnej weryfikacji (Zazwyczaj na pozytywną weryfikację wpływają: historia zakupów, kondycja finansowa klienta, ogólnie dobry wizerunek firmy, który sprawi, że zdobędziecie nasze zaufanie).
- Przelew na numer telefonu - po złożeniu zamówienia, (wysyłka po zaksięgowaniu środków na koncie naszej firmy, najpóźniej następnego dnia roboczego)
W przypadku płatności z odroczonym terminem KLERAL POLSKA przydzieli limit kredytowy wyrażany w zł.
Po pozytywnej weryfikacji i otrzymaniu limitu kredytu klient jest zobowiązany przesłać następujące dokumenty.
W przypadku działalności gospodarczej: NIP, REGON, zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej
W przypadku spółek jawnych, spółek z ograniczoną odpowiedzialnością oraz akcyjnych: NIP, REGON, KRS nie starszy niż 6 miesięcy
Dokumenty należy przesłać na e-mail: biuro@kleralpolska.pl
6. Płatność na raty - Alior Bank to pożyczka ratalna, dzięki której możesz swobodnie kupować na raty w internecie. Cały proces wnioskowania o raty odbywa się w jednym oknie przeglądarki. Nie jesteś odsyłany do żadnych dodatkowych komunikatów mailowych czy placówki banku. Złożenie wniosku, otrzymanie decyzji z banku i zaakceptowanie umowy odbywa się w jednym procesie kredytowym. Ponadto wymagamy od Ciebie minimum formalności, ponieważ Twoja zdolność weryfikowana jest w oparciu o deklarację dochodu, którą składasz na wniosku o pożyczkę.
VII. Zwroty
- Klient może zrezygnować z zakupionego towaru lub dokonać jego wymiany na dowolny inny w ciągu 14 dni roboczych od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny. (kosmetyki nie podlegają wymianie ze względów higienicznych)
- W tym czasie towar podlega zwrotowi pod warunkiem, że znajduje się w oryginalnym i nienaruszonym opakowaniu, nie nosi śladów używania, nie posiada wad, z wyjątkiem stanowiących podstawę do reklamacji.
- Prosimy o odesłanie towaru, z którego Państwo rezygnujecie, razem z otrzymaną z nim fakturą.
- Gwarantujemy 100% zwrotu wartości produktu, jeżeli zwrot towaru nastąpił z przyczyn leżących po stronie sprzedającego.
- Nie zwracamy natomiast kosztów przesyłek, a w szczególności w przypadku rezygnacji z zakupu towaru i brakiem odbioru przesyłki przez zamawiającego od kuriera, czy też ze skrytki paczkomatowej w terminie 48 godzin od umieszczenia przesyłki. W takim przypadku następuje automatyczny zwrot przesyłki przez firmę kurierską do nadawcy, tym samym obciążenie nadawcy kosztami zwrotu. Wartość za przesyłkę zwrotną pomniejsza kwotę zapłaconą przez kupującego za produkt.
- Pieniądze zwracane są w formie przelewu bankowego na wskazany przez klienta rachunek bankowy.
W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu środków za transakcję dokonaną przez klienta kartą płatniczą, sprzedający dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Zamawiającego.
- Zwrot zapłaconej kwoty następuje w ciągu 7 dni roboczych od otrzymania zwracanego towaru.
- KLERAL POLSKA nie przyjmuje przesyłek za pobraniem!
- Przesyłkę prosimy odesłać pod adres:
Dział Reklamacji i Obsługi Klienta
KLERAL POLSKA Sp. Z O.O.
ul. Dębowa 3, 83-200 Starogard Gdański
z dopiskiem (zwrot)
VIII. Reklamacje
- Reklamowany towar prosimy o odesłanie zwykłą przesyłką pocztową (paczka pocztowa ekonomiczna) razem z otrzymaną z nim fakturą. Produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu zakończenia serii, wycofania produktu ze sprzedaży itp.), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.
- Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.
- Koszt opłaty za zakupiony produkt zostanie Państwu zwrócony na konto, do siedmiu dni roboczych po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.
- Prosimy również dołączyć nr konta bankowego na które mamy Państwu zwrócić pieniądze.
- Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać pod adres:
Dział Reklamacji i Obsługi Klienta
KLERAL POLSKA Sp.Z O.O.
ul. Dębowa 3, 83-200 Starogard Gdański
z dopiskiem (reklamacja)
Reklamacje rozpatrujemy w terminie 14 dni roboczych.
IX. Gwarancja
- W sklepie oferujemy produkty fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, legalnie wprowadzone na rynek polski. Produkty posiadają gwarancję producenta, importera lub sprzedawcy, obowiązującą na terenie Polski.
X. Ochrona danych osobowych klientów sklepu zgodnie z art.6 RODO
Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne.
Zbiór danych w celu prowadzenia korespondencji biznesowej jako „kontakty w poczcie elektronicznej oraz systemie fakturowania i księgowania” przechowywane są w jednym zabezpieczonym komputerze w formie elektronicznej zgodnie z obowiązującym prawem skarbowym rozporządzenie Ministra Finansów z dnia 28 marca 2011 r. przez okres 5 lat. Po tym okresie zostają usuwane.
W żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobom ani innym podmiotom z wyjątkiem organów kontroli skarbowej.
Dane przechowywane w sklepie dodawane są samodzielnie przez klientów sklepu w trakcie rejestracji.
Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania po zalogowaniu się w sklepie oraz wniesienia żądania o zaprzestaniu ich wykorzystywania wysyłając prośbę o usunięcie konta na adres mail: biuro@kleralpolska.pl
Administratorem zbieranych danych jest KLERAL POLSKA Sp. Z O.O. 83-200 Starogard Gdański, Ul. Dębowa 3 mail: biuro@kleralpolska.pl
Dostęp do zbioru danych mają: Prezes Zarządu: Sławomir Szwarc – tel. 601 312 697; Członek Zarządu: Karolina Piotrowska – tel. 505 101 208
XI. Postanowienia końcowe
- Niniejszy Regulamin jest jedynym dokumentem określającym zasady funkcjonowania Sklepu Internetowgo.
- Zawartość Sklepu Internetowego nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego art.543
- Sklep zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówienia bez podania przyczyny.
- Sklep internetowy zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w treści Regulaminu.
- Składając zamówienie Klient akceptuje powyższy regulamin.
